Bättre sent än Aldrig...

Som jag brukar säga...

Här kommer Efterbilden.... Kistn befinner sig nu upp i vårt sovloft :) Den var ju nte så liten, så planen att ha den vid fotändan av sängen sket sig... men men... den e vit... och fin...



Framför ser ni liket.... bodybag




För övrigt:
Kollade nyss betyget på mikotentan som jag gjorde för ca 3 veckor sen - BETYG: U
Så jävla trött på den där tentan... men men... på´t igen 26 Oktober... kuljul

Jobbar lite extra på Coop nu... JObbsökandet går segt utan internet hemma....

Idag vankas Dop kl.14... Flens kyrka.... döps gör Liam... Fredrik och Lindas barn... och inte sister Linda utan Daniels polrers.... lätt att förväxla.

JAAAAAAAAAAAAAAA DEN ROOOOLIGASTE nyheten är ju min "Comeback" inom basketen... YEZZZ , min ljuskglimt i vardagen så att säga.... Å matcher ska det bli oxå! Det e SemrA Å jAG OCH 16-ÅRINGARNA... D E gREAT!.  Träning 3 ggr i veckan... Min kondis e dock piss.... så borde ut å springa ... borde.

Ne nu måste jag åka hem å göra mig redo... lägger ut lite lägenhetsbilder



Kommentarer
Postat av: Syster L

Fin kista, bra jobbat!

Ser jätte mysigt ut i lägenheten, hoppas få göra ett besök snart.

Saknar dig!

Puss

2009-09-14 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0