På bemärkelsedagen...

I går fyllde pappa Göran 57 años...

Firades med middag ute... efterrätt hemma hos Mange - som jag slängt ihop;) lite bullar som mange bakat... och diverse drycker... saft för min del. Var kul å se dom små liven Sebbe å Wilma igen :) så söta...

Mina å Semras basketskor har anlänt - Mkt fina - Men en aningen trångA på mina fötter... antar att det bara e att börja töjja ut... för skickas tillbaka orkar man inte... Hopaps att jag kan spela i dom Snaaaart.... Dör av tristess... känner mej inte sjuk... men så rätt var det är kommer en yrsel attack... som jag försöker ignorera... men d e svårt... spec när man måste plugga samtidigt....


fotograf : Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0