Lägenhetsjakt

Det är jaktsäsong inom mycket nu:

Lägenhet
Möbler
Pengar - ...
Jobb!
Trimmad figur

Frivillig asperant som kan tänkas stå till tjänst i någon av dessa punkter - hör av er. TAckar på förhand! ;)

Jo, igår var vi å kolla på en lägenhet i Flen... Mkt mysig... liten... men mysig... med sovloft... lite sliten här  å där... men men man MÅSTE sänka sina krav. Tom kravet om VAR, i vilken stad, man ska bo. Så är det. I dessa tider.

Idag har jag :
  • läst ca 10 s mikr... wawawiwa!?...
  • Sökt ETT jobb.... tog ca 1,5 timmar för att jag var tvungen att skriva in mig i nån databas... phju...
  • Lagat mat....
  • Kollat lite mer efter jobb... har 9 andra som jag har sparat och SKA söka... om jag nu kan få arslet ur så att säga....
  • Ska snart kolla Prison break E20
Nej nu måste jag gå å stänga dörren... Mamá har volymen på MAX å ur tv-högtalarna skrålar nå skit från Lotta på Liseberg... härligt

Hej!


Snart kommer juh Sabbe hem förresten.... :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att ni ska flytta till Flen. Finns ett radhus ledigt på våran gata. Tror fan att det är erat gamla som är till salu igen :)



När kommer sabieee hem? Hon är ju inte jättebra på att uppdatera sin blogg.



Kram Lina

2009-08-06 @ 14:28:58
URL: http://carnestenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0