BLÅBÄR!!!

Förra sommaren var det ett jävla tjat från min sida om att plocka svamp å blåbär:.. IDAG tog jag och Sandra oss ut i skogen för lite plock! Mkt trevligt... myggen kunde dock ha skippats!

Bildbevis!



kan vara århundradets fulaste bild...



Så jävla UGLU hahahahahaha!!!



"Här borta var dom riktigt stora & fina!"
"Vilken fin färg dom hade här!"

Sandra uppsakattade dagen fångst till cirkus 75 cl vardera... Det innbär ca 7,5 smoothies eller en massa blåbärsmuffins. Även gott att ha till frukost i filen... eller tillsammans med glass - eller varför inte en blåbärpaj!? Ja valmöjligheterna är oändliga!

Nu har jag tryckt i mig en halv påse bilar och mår lite lätt illa - dax att kolla tågtider till k-holm!

hej!

(ps.funka inte att vrida bilderna.ds)

__________________________________________________________________________________________


SOMMAR I NALLE!!!!!



Sandra i sjön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

just sofia stora och fina är ni säkra på att ni inte pratade om något annat, se upp så ni inte stöter på några polack snoppar i skogen

2009-07-27 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0