Inte ensamma...

...Igår var det idolfinal... Daniel lagade mat (Gott!) och vi kollade lite halvdant på tv:n - Det vi dock såg klart var slutet av tävlingen, då Erik gick å vann och skulle sjunga vinnarlåten - Å vi fick TOKSPEL på han flickvän!
-Vad gjorde hon där?
-Varför dansade hon?
-Varför hade hon inga skor på sig?
-Varför sjöng hon?
-VARFÖR GICK HON ALDRIG DÄRIFRÅN???

Jag å Daniel satt å skrek åt tv:n - "Gå neeeeer" "Gå ner nuuuuu" ... "pinsamma människa"!!!!!!!!!!!!

Trodde bara det var vi två som hade stört oss på detta.... men kvällstidningens löpsedel sade annat :P

Så gjode även Skaparen av facebookgruppen

"Vi som tycker att Eriks tjej skulle gå av scenen"

vilken jag nu e medlem i





åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



Dagens aktiviteter har annars bestått av hektisk turbojulshopping i e-tuna - intag av sushi - jobb på coop - Intag av pizza - film kväll med semra - intag av glögg godis lussebulle chips.....

Filmen vi såg hette Paranormal activity - och SÖG om jag får säga min mening.... Ss/SSSSSSSSSS

Nu väntar jag bara på att Dannyboy ska komma hem med bussen... Tur att jag inte e lättskrämd och tror på spöken å skit - då hade jag nog vart rätt skrajj nu.. .. .. .. . . .. .. .. . .. .. .. . . . . ... .. . .. . . .

Nattifnatt so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0