Work It!

Nu mensann.... e Daniel hemma från träningen.... Det blev han o Ashkan som stack iväg... Stackarna fick gå hem efter 2 timmarsträning, ingen taxi som ville köra dom!? he, såg väl för svettiga å eländiga ut... eller så var det väl så att det va för nära... Hela hans underarm e nu lila på nå konstigt sett... ser mysko ut - men Jessica, va inte orolig - ingen som slagit på honom, bara en boxningssäck...:p

Själv attackerade jag gymmet - (efter att ha köpt lite snacks till kvällen, innan minishoppen stängde kl 7), där befann jag mig i 1timme å 45 min... medans regnet öste ner utanför... nice.... svetten rann...

NU, skulle vi ha gått på bio.... MEN, det blir tydligen några "Games" (!?) hos Walter istället, eftersom vi inte hinner till nån cinema! Kanske party imorn... den som lever får se

Pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0